Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/clients/client220/web2812/web/wp-settings.php on line 32
Regulamin - HelpMe 24 - Personal Concierge Services | HelpMe 24

Regulamin

REGULAMIN

KORZYSTANIA Z USŁUG CONCIERGE

ŚWIADCZONYCH PRZEZ HELPME24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

 

§1

DEFINICJE

Wyrażenia zawarte w niniejszym paragrafie mają znaczenie wskazane poniżej:

HELPME24 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 13, 03-822 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000404166; NIP 9512352072; REGON 145908098, dalej HELPME24 lub HM24

Użytkownik Usługi – osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, uprawniona do korzystania z Usług Concierge HELPME24

Dostawca – podmiot świadczący usługi opisane w niniejszym Regulaminie, w wykonaniu umowy pomiędzy tym podmiotem a Użytkownikiem Usługi

Regulamin – niniejszy regulamin, który określa prawa i obowiązki Użytkownika Usługi, zasady świadczenia Usług Concierge przez HELPME24 oraz zasady składania reklamacji, w związku ze świadczeniem Usług Concierge

Usługi Concierge – usługi organizacyjne oraz/lub informacyjne, świadczone przez HELPME24 oraz przez Dostawców, za pośrednictwem HELPME24 Sp. z o.o. na rzecz Użytkownika Usługi , określone w  niniejszym Regulaminie; poprzez świadczenie Usług Concierge uznaje się również przesyłanie newsletter’a na rzecz Użytkowników Usług zawierającego informację o nowych ofertach i usługach.

Pakiet  HELPME24 – pakiet uprawniający do skorzystania z Usług Concierge HELPME24 w zakresie wyznaczonym w opisie poszczególnych pakietów Korzystanie z Usługi Concierge  – Użytkownik Usługi jest uprawniony do korzystania z Usługi jedynie w okresie, na jaki usługa została aktywowana

Infolinia HelpMePhone – centrum telefoniczne z dedykowanym numerem telefonu 222767767, z którym kontaktują się Użytkownicy Usługi w celu skorzystania z Usług Concierge, czynna całodobowo 7 dni w tygodniu;

Konsultant Concierge – osoba prowadząca rozmowy telefoniczne z Użytkownikami Usługi

Aktywacja Usługi Concierge – uruchomienie usługi umożliwiające przystąpienie do korzystania z Usługi Concierge;

Konto Użytkownika – baza zawierająca dane Użytkownika służące do realizacji składanych zamówień, historię zamówień, dane dotyczące wpłat  z tytułu zamówień;

Przelew tradycyjny – płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie;

Przelew elektroniczny – płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemu transferuj.pl lub innych systemów płatności on-line;

Klient – osoba zainteresowania skorzystaniem z usług HELPME24.

Użytkownik – osoba, która wykupiła Pakiet HelpMe24 i jest uprawniona do korzystania z Usług Concierge.

 

§ 2

PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI

1. Przedmiotem działalności HELPME24 jest świadczenie przez HELPME24 Usług Concierge jako usług organizacyjnych oraz informacyjnych określonych w niniejszym Regulaminie, w sposób w nim opisany, w tym za pośrednictwem sieci Internet.

2. Informacje na temat świadczonych usług określane są w niniejszym Regulaminie oraz na stronie  www.helpme24.pl.

 

§ 3

 

ZAKRES USŁUG

 

1. HELPME24 świadczy usługi opisane w Pakietach HELPME24. Opis poszczególnych Pakietów wraz z ceną znajduje się na stronie  www.helpme24.pl

2. Ceny poszczególnych Pakietów zamieszczone są na stronie internetowej  www.helpme24.pl i :

a. podawane są w złotych polskich,

b. zawierają podatek VAT.

3. Cena podana przy każdym Pakiecie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

4. Po uzgodnieniu z Konsultantem Concierge HELPME24 istnieje możliwość realizacji innych usług, których świadczenie jest możliwe w świetle obowiązujących przepisów prawa.

 

§ 4

PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ

 

1. HELPME24 prowadzi sprzedaż usług za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o usługach HELPME24 zamieszczone są na stronie www.helpme24.pl

2. Klientem/Użytkownikiem HELPME24 może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.

3. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez strony internetowe www.helpme24.pl  7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Składanie zamówień jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

a. System operacyjny: Windows lub Linux (z konsolą graficzną) lub Mac OS,

b. Procesor: 1 GHz,

c. RAM: 1 GB pamięci RAM,

d. Dysk twardy: 8,0 GB wolnego miejsca,

e. Karta graficzna: 256 MB pamięci obsługująca rozdzielczość 1024×768,

f. Sterowanie: klawiatura, mysz,

g. Opcjonalnie: słuchawki,

h. Łącze internetowe o przepustowości minimalnej: download 512 kbit/s, upload 128kbit/s,

i. Przeglądarka internetowa z obsługą Java Script: IE (min. wersja 7) lub Google   Chrome (min. wersja 13) lub Mozilla Firefox (min. wersja 10).

4. Do dokonywania zakupów Usług Concierge  niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej, w tym podanie adresu email i akceptacja regulaminu.

5. Klient, składając zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych  w HELPME24 usług. Wysłanie przez HELPME24 potwierdzenia przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej.

6. W celu złożenia zamówienia Klient musi dokonać:

a. wyboru zamawianych Pakietów usług,

b. wyboru adresu, na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy),

c. wyboru sposobu płatności (przelew tradycyjny; przelew elektroniczny).

7. Aktywacja Usług Concierge następuje z chwilą otrzymania przez HELPME24 płatności.

8. Użytkownik, który aktywuje Usługę Concierge jest uprawniony do korzystania z w/w usługi.

W sytuacji zawarcia umowy o świadczenie Usług Concierge na okres jednego roku Klient może rozwiązać umowę poprzez prawidłowe zgłoszenie pisemnej rezygnacji na adres biuro@helpme24. Rozwiązanie umowy  jest możliwe z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. W razie zawarcia umowy o świadczenie Usług Concierge na okres jednego miesiąca wygasa ona po upływie miesięcznego okresu.

 

§ 5

SPOSÓB KORZYSTANIA I ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG CONCIERGE

 

1. Użytkownik Usługi kontaktuje się z Infolinią HELPME24 podając imię i nazwisko oraz numer telefonu Konsultant Concierge po dokonaniu weryfikacji Użytkownika Usługi, polegającej na potwierdzeniu Imienia i Nazwiska Użytkownika Usługi, odbiera zamówienie od Użytkownika Usługi.

2. Jeżeli weryfikacja przebiegnie niekorzystnie, tj. Użytkownik Usługi nie będzie w stanie podać wymaganych przez Konsultanta Concierge informacji wówczas przysługuje prawo do odmowy wykonania Usługi Concierge.

3. Jeżeli jest to możliwe Konsultant Concierge przedstawia Użytkownikowi Usługi żądane informacje niezwłocznie, w trakcie rozmowy telefonicznej. Jeżeli powyższe nie jest możliwe bezpośrednio Konsultant Concierge pozyskuje żądane informacje i przekazuje je Użytkownikowi Usługi we wskazany przez niego sposób tj. mailem, sms-em, w trakcie rozmowy telefonicznej.  HELPME24 podejmuje 3 próby telefonicznego skontaktowania się z Użytkownikiem Usługi w celu udzielenia mu informacji o Usługach Concierge.

4. Koszty świadczenia usług bądź dostawy towarów, na podstawie umów zawartych przez Użytkownika Usługi z Dostawcą za pośrednictwem HELPME24 obciążają Użytkownika Usługi, który jest zobowiązany do ich pokrycia w sposób uzgodniony pomiędzy nim a Dostawcą.

5. HELPME24 niezwłocznie informuje Użytkownika Usługi o przekazaniu jego zlecenia Dostawcy i o warunkach wykonania zlecenia bądź o braku możliwości wykonania usługi na warunkach podanych przez Użytkownika Usługi. W przypadku braku możliwości wykonania usługi na warunkach podanych przez Użytkownika Usługi, HELPME24 przedstawi Użytkownikowi Usługi warunki wykonania danego zlecenia określone przez Dostawcę.

6. Warunki wykonania usługi zorganizowanej za pośrednictwem HELPME24, jak również związane z tym rozliczenia finansowe, określi wyłącznie umowa zawarta pomiędzy Dostawcą  a Użytkownikiem Usługi .

7. HELPME24 może odmówić wykonania Usług Concierge jeżeli powyższe będzie niemożliwe w czasie zakreślonym przez Użytkownika Usługi  lub jeżeli zlecenie będzie naruszało zasady moralności i/lub etyki lub/i zasady współżycia społecznego oraz dobre obyczaje.

8. Koszty usługi lub dostawy towarów obciążają Użytkownika Usługi , który zobowiązany jest do ich pokrycia w sposób uzgodniony z Dostawcą. Koszty te przedstawiane są w miarę możliwości w trakcie kontaktu Konsultanta Concierge z Użytkownikiem Usługi .

9. Usługi Concierge są realizowane przez HELPME24 na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Usługi Concierge mogą być realizowane poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, jednakże na indywidualnie określonych, za pośrednictwem HELPME24 i zaakceptowanych przez Użytkownika Karty HELPME24, warunkach umowy.

 

§ 6

DANE OSOBOWE

1. Składając zamówienie w HELPME24 Klient/Użytkownik Usługi wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie HELPME24 oraz na ich przetwarzanie przez HELPME24 Sp. z o.o. dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie usługi przez HELPME24. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

3.Klient/Użytkownik może zrezygnować z otrzymywania newslettera o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w ofercie HELPME24 poprzez wysłanie maila z rezygnacją na adres biuro@helpme24.pl.

4.Klienci  maja prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.

§ 7

ODMOWA ŚWIADCZENIA USŁUG

HELPME24 zastrzega sobie prawo do niewykonania Usługi Concierge, jeżeli:

a) nie będzie to możliwe w momencie dokonania zgłoszenia przez Użytkownika Usługi , przy użyciu dostępnych HELPME24 środków technicznych i posiadanej wiedzy,

b) usługa, którą zamawia Użytkownik Usługi jest niezgodna z prawem, z zasadami etycznymi, moralnymi oraz zasadami współżycia społecznego,

c) usługa, którą zamawia Użytkownik Usługi jest związana z prowadzoną przez niego  działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

§ 8

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

1. HELPME24 nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu Usług Concierge, jeśli opóźnienie lub brak możliwości wykonania świadczenia spowodowane są przerwami w prawidłowym funkcjonowaniu urządzeń technicznych, zaistnieniem siły wyższej oraz nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia zaistniałe z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od HELPME24, w szczególności z przyczyn leżących po stronie Dostawców.

2. HELPME24 nie ponosi odpowiedzialności za wady fizyczne lub prawne rzeczy nabytych przez Klienta od Dostawców, ani za wykonanie i jakość usług wykonywanych przez Dostawców, w tym w szczególności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy łączącej Użytkownika Usługi z Dostawcą.

 

§ 9

REKLAMACJE

Wszelkie reklamacje w zakresie nienależytego wykonania przez HELPME24 zobowiązań zawartych w niniejszym Regulaminie Użytkownik Usługi  powinien bezpośrednio zgłosić do HELPME24 za pomocą poczty elektronicznej na adres: reklamacje@helpme24.pl lub na piśmie na adres siedziby Spółki HelpMe24 ul. Poleczki 13, 03-822 Warszawa.

 

§ 10

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy. Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie w/w 10 dni.

2. HELPME24 dokonuje zwrotu należności w razie odstąpienia od umowy w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych.

3. W sytuacji rozpoczęcia korzystania z Usługi Concierge przez osobę określoną w ust. 1 powyżej, za jej zgodą przed upływem terminu wskazanego w ust. 1 prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

 

§ 11

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronie www.helpme24.pl  i jego zaakceptowanie, dokonanie płatności i otrzymanie maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie Usług Concierge oraz z obowiązkiem  jej wykonania.

2. Zmiany niniejszego Regulaminu wchodzą w życie w terminie dwóch tygodni od dnia ich publikacji na stroniewww.helpme24.pl.

3. Z uwagi na informacyjny charakter serwisu HELPME24 nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje użycia informacji pozyskanych w efekcie korzystania z Usług Concierge.

4. HELPME24 informuje, iż pomimo dołożenia należytej staranności oraz bieżącego aktualizowania danych, w szczególności informacji o Dostawcach mogą zaistnieć nieścisłości w prezentowanych informacjach.

5. HELPME24 nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Użytkownika Usługi oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Użytkownika Usługi .

6. HELPME24 nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Użytkownika Usługi, powstałe wskutek przekazania przez Użytkownika  Usługi błędnych lub nieprawdziwych danych.

7. HELPME24 nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do danych Użytkownika Usługi w wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Użytkownika Usługi.

8. HELPME24 nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.

9. HELPME24 wykorzystuje pliki cookies do obserwacji sposobów użytkowania strony www.HELPME24.pl. Rodzaje plików cookies, z których korzysta znajduje się na stronie www.helpme24.pl.

10. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

11. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego,

12. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 06.05.2013r. HELPME24 zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie www.HELPME24.pl. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

13. Integralną część niniejszego Regulaminu stanowi formularz oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

 

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU

Miejscowość, data

 

Imię i nazwisko konsumenta

Adres zamieszkania

 

Nazwa i adres przedsiębiorcy

 

 

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

 

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 ze zm.)

odstępuję od umowy …………………………………………………………… nr. ……………. …………..

zawartej dnia………………………………………………w…………………………………………………………

 

Proszę o zwrot kwoty………………..zł (słownie: ………………………………………………………………)

przekazem pocztowym na adres………………………………………………………………………………….

lub na konto nr………………………………………………………………………………………………………….

 

podpis Konsumenta

Helpme na facebooku